piektdiena, 2011. gada 14. oktobris

Pilnmēness

Var jau būt, ka esmu viena no nez cik, kura sūdzas, ka pilnmēness ir ķēms :) Nu traucē Viņš man gulēt, lai gan vakarā cenšos ar Mēnesi sarunāt, ka šī nakts būs tā, kad 'Viņš man ļaus izgulēties. Bet diemžēl arī šorīt paodos ar paģiru sindromu. Jopcik popcik, nu kā tā var? Vīrs par mani smejas, ka es pilnmēness laikā pa naktīm uz slotas lidinos apkārt, tāpēc no rīta esmu izpūrušiem matiem, sāpošu galvu un neizgulējusies. Kas zina, varbūt vīram taisnība? :D
Pilnmēness dara brīnumus ne tikai ar manu miegu, bet ar cilvēkiem visapkārt. Vakar paskatījos pa TV ziņas, nu murgs kaut kāds kas notiek pasaulē. Raidījumu "Degpunktā" vispār nav iespējams skatīties, tad ar šausmām'jāsecina, ka pasaule tuvojas beigu galam. Bet varbūt tā arī ir?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru